הגיעו לסיכומים: האחריות על מירון חוזרת לשר פרוש

נתי קאליש No Comments on הגיעו לסיכומים: האחריות על מירון חוזרת לשר פרוש

השר מאיר פרוש שהתפטר בשבוע שעבר מאחריות על ההילולא במירון, חוזר לקבל לידיו את האחריות לאחר שהגיע לסיכומים עם ראש הממשלה נתניהו. פרוש: "מודה לראש הממשלה על התערבותו המהירה ופעילותו המשמעותית בימים האחרונים, בכדי להביא לפתרון מיידי של המשבר"

מאיר פרוש צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר מאיר פרוש שהתפטר בשבוע שעבר מאחריות על הילולת הרשב"י במירון, לאחר שטען כי אין לו את מלוא הסמכויות לבצע את התפקיד, חוזר לתפקיד האחראי על מירון. לאחר שהממשלה אישרה היום (א'), בישיבתה השבועית את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, המעגנת את כל הסמכויות על הפקת אירועי ההילולה במירון בידיו.

השר פרוש הודיע לראש הממשלה נתניהו כי מכתב ההתפטרות מהאחריות על הילולת הרשב"י תשפ"ג במירון, שהגיש בשבוע שעבר לראש הממשלה, מבוטל, ולאור קבלת הסמכויות הנדרשות ימשיך לשאת באחריות על ההילולה בשנה הקרובה.

התפטרות פרוש: משפחות האסון לקואליציה – "תתעשתו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני רוצה לשבח את השר פרוש שלקח על עצמו את האחריות להוציא לפועל הילולה בטוחה ושמחה, ולמימוש המלצות ועדת החקירה בעקבות האסון הכבד. הצלחת השר פרוש היא משימה משותפת של כל הממשלה ואני מנחה את הגורמים הרלוונטיים לשתף פעולה ולסייע בידיו".

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש: "אני מודה לראש הממשלה על התערבותו המהירה ופעילותו המשמעותית בימים האחרונים, בכדי להביא לפתרון מיידי של המשבר וקידום הצלחת ההילולה. אני מבטל את הודעת ההתפטרות שלי, ומתכוון להמשיך את מה שהתחלתי כבר עם הפרויקטור יוסי דייטש, לעשות את המקסימום לשפר את ההילולה, למען שימור המסורת מזה מאות בשנים, בכפוף להוראות הבטיחות".



0 תגובות